loading...
پایگاه آموزشی بازی های رایانه ای
yakuza009 بازدید : 483 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در اینترنت با بازی ای به نام 1916: Der Unbekannte Krieg روبرو شدم. می خواستم از لینک آن بگذرم که یک تصویر سیاه و سفید از بازی دیدم. از آنجایی که به بازی های این سبکی (چیزی شبیه به LIMBO) علاقه دارم، کنجکاو شدم که ببینم این بازی چیست! وقتی به سایت سازنده آن رفتم، متوجه شدم که این بازی توسط چند دانمارکی تازه کار که هیچ وقت بازی نساخته اند، در حال ساخت است و یک مرحله از بازی برای دانلود هست. این مرحله را دانلود کردم و با یک بازی بسیار نوآورانه و به شدت خوفناک مواجه شدم. داستان بازی در زمان جنگ جهانی اول اتفاق می افتد. شما یک سرباز هستید که داخل خندق رها شده اید.

این خندق در واقع یک هزارتوی پیچیده است و تنها یک کاغذ پاره در دست دارید که روی آن به دانمارکی نوشته شده: "نردبان را پیدا کن" و تصویر یک نردبان هم روی آن کشیده شده است. در این سنگر بزرگ هیچ کس زنده نیست. سربازهایی که تکه تکه شده اند و تکه های کاغذی که به دانمارکی هستند. وقتی برای اولین بار حرکت می کنید، متوجه دوربین جالب بازی می شوید که دقیقاً همانند چشم واقعی انسان طراحی شده و تکان های شدید می خورد. در این هزارتو جلو می روید و هیچ ایده ای از اینکه آیا راه درست را می روید یا نه، ندارید. تنها صدای جنگ در دوردست و گاه، ناله سربازی شنیده می شود و صدای باران و برخورد پای شما با گل نشانی از زندگی است.

              

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
من نوید افتخار اینو دارم به شما آموزش انواع بازی های آنلاین بدم و افتتاح فروم ما بتواند تمام مشکلات شما را حل کند به امید حل شدن مشکلات شما
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 20
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 3,116
  • بازدید کلی : 49,375